Reklamace zboží

Než budete číst paragrafy - jsme pouze lidé, pokud se spleteme omlouváme se.
Reklamace vyřizujeme obratem, tak aby jste byli spokojení.
 
ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

●  Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

●  Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

●  Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

●  Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Vrácení zboží do 14 dnů

Napište nám na mail bryle@namagnet.cz prosím svůj mail a číslo objednávky, obratem se Vám ozveme, pokud nechcete čekat volejte na 734 209 136. (8:00 - 17:00)

 
POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

●  Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

●  Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

●  Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

●  PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

●  Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

●  Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na bryle@namagnet.cz 

DŮLEŽITÉ:Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/Zásilkovna/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána ze strany dopravce jako oprávněná. (bohužel se to dost často stává a dopravce takto postupuje)


NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ

●  Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail bryle@namagnet.cz nebo na telefonním čísle +420 734 209 136, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 


LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

●  V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. (v drtivé většině reklamace vyřizujeme obratem)

●  Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.


NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme.